REVIEW: Batiste Dry Shampoo

Mõtlen, et kuidas ma ennem küll ilma selle tooteta hakkama sain, aga näe sain. Kuna ma nüüd olen kuivhampooniga suur sõber ei suuda ma sellest enam loobuda ja nii mitmelgi põhjusel. 


Oma esimese kuivshampooni soetasin suvel, ma ei tea milles asi oli, et kas ma ei osanud seda õigesti kasutada või mis. Tänu sellele ma ka midagi erilist selles ei näinud kuni ühe päevani, mil kõik muutus selle osas. Tegin uue katsetuse ja see toimis ja sellest ajast saati olen neid truult kasutanud. Shampoon on üks tõeline abimees. Batiste oma soetasin ma mõned nädalad tagasi ja olen sellega ikka väga rahul. Esiteks on pudeli suurus. Toodet on piisavalt palju, et seda jätkuks pikemaks ajaks. Mina kasutan seda 2-3 korda nädalas. Piserdan juustesse, masseerin peanahka ja voalaaa. Juuksed näevad paremad välja ja see toode annab neile ka mõnusalt volüümi. Mis on aga selle toote juures hetkel üks väga suur pluss. Kuna mu juuksed on juba nii palju välja kasvanud, et seda on päris hästi märgata siis batiste kuivshampoon, mis on mõeldud tumedatele juustele, teeb mu juuksejuured tumedamaks ja väljakasvu pole enam nii märgatavalt näha. Seega saan värvimist natuke edasi lükata. Toote juures on ka üks väike miinus. See on shampooni lõhn. Ma ei oska seda lõhna üldse kirjeldada, aga see on üsna vänge ja väigisi kipub ninna, aga ma ei lase sellest end häirida, sest see toode on tõesti igat oma kopikat väärt. Mina soetasin selle Kaubamaja ilumaailmast ja maksis see ~6€.

Millist kuivshampooni oled sina kasutanud ja kas oled rahule jäänud?

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Mina olen truuks jäänud rohelises pudelis olevale shampoonile!:) Teistel on kas liiga jube lõhn või jätavad juuksed jubedalt sellisesse vastikusse olukorda et ei taha sõrmigi läbi juuste tõmmata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks see teeb ja juuksed natuke ebameeldivaks, aga kuna see on mu esimene kokkupuude Batiste kuivshampooniga siis mingeid eelistusi ega võrdlusi ma tuua ei saa :)

      Delete
  2. Hakkan ise ka üsna pea batiste kuivšampooni kasutama, ostsin prooviks väiksema versiooni sellest rohelisest :) samuti ka mulle tundus selle rohelise lõhn kõige meeldivam teiste omadega võrreldes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peaks ka siis seda rohelist proovima kui see nüüd otsa peaks saama :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts