COSMOPOLITAN

Reedel maale tulles jäin veebruarikuu cosmopolitani vaatama ja hakkasin endamisi mõtlema, et millal sai küll see kõik alguse ja palju on saanud puhtalt ajakirjade alla raha matta. Otsisin siis kõik oma ajakirjad ülesse. Ma ei tea kuidas teil on, aga nagu ma avastasin oleme meie empsiga kõik oma ajakirjad alles hoidnud. Seega sain oma kõik ajakirjad üle loetud ja neid kohe lihtsalt sirvida. Kõige esimene ajakiri oli november 2009, aga sealt see nii öelda "hullus" alguse veel ei saanud. Oma esimese aasta tellimuse sain 2011 aasta jõuludeks ja kuni tänaseni lõppes juba mu kolmas aasta tellimus ära, aga kuna veebruarikuu ajakirjas oli hea pakkumine, tegin siis 6kuu tellimuse. Lugesin ka ära mitu ajakirja mul on ja mul on 43 ajakirja ja nende peale on läinud ~160€. Ei oskagi öelda, kas seda on nüüd palju või mitte, aga tean, et sellest ajakirjast ma veel nii pea ei loobu. Kuna mul on olnud enamasti aasta tellimus siis potsatab ajakiri mu postkasti mõned päevad enne uue kuu algust ja seetõttu on mul ajakiri läbi uue kuu algusel ja siis tuleb jälle kannatamatult uut ajakirja lugeda, aga mina olen rahul. Hetkel on juhtunud selline asi, kus mul pole veel üks ajakiri täiesti läbi loetud, aga täna parandan selle vea :) Ja nüüd mõningaid pilte mu ajakirja kogust.






Mis on sinu lemmik ajakiri? 

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Päris hea mõte, peaksin ka kõik oma ajakirjad üle lugema! Hetkel käib mul juba kolmas aasta Anne&Stiili otsekorraldus, see on ka minu lemmik ajakiri! :)

    www.blogicarmen.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vahelduseks on päris hea vanu ajakirju vaadata ja näha kuidas ajaga on nii mõndagi muutunud. Isegi on saanud mõni Anne&Stiili ajakiri soetatud, kuid neid loen rohkem suvekuudel, rannas käies :)

      Delete
  2. Mul polegi kunagi vist ükski ajakiri otsekorraldusega käinud. Kui mingi huvitav artikkel silma jääb poes ajakirja sirvides, siis ostan ja kuna olen vahepeal kolinud paar korda, siis pole ka vanu ajakirju alles :D muidu oleks neid tõesti vahel hea sirvida :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otsekorraldus meeldib mulle sellepärast, et siis on iga kuu lõpp midagi postkasti oodata ja nii mõnigi kord on ajakirjaga mingi tester kaasas, samas poe omal võib puududa. Kui mul aga otsekorraldust poleks, ostaks ma iga kuu ikka seda ajakirja :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts