REVIEW: NUDE MAGIQUE CC-CREAM

See oli vist sügisel (kui ma nüüd ei eksi) kui sooviti minu arvamust CC-kreemi kohta. Häbihäbi, aga see jõuab alles nüüd siia. Kuid nüüd õnnestub mul ka rääkida täpselt, mis mulle meeldib ja mis mitte.


Sain sellest teada tänu sõbrannale ja nii sai see endale ka soetatud. See oli ka tol hetkel soodushinnaga. Alguses olin ma sellest tõeliselt vaimustuses. Kreem kattis ilusti naha, peitis väiksemad iluvead ja kaotas ka punased kohad näos. See ei ole ka üldse raskenäos ega tekita maski efekti. Eriti sobilik on see suvel kui ei soovi enda nägu millegagi koormata, aga samas tahaks näole värskust anda ja jume ühtlustada. Kui mõtlema hakata, siis päeva lõpus nägu meeletult ei läikinud, mis on väga hea. Vajadusel võis nägu üle käia puudriga. Üks suur pluss on toote juures ka see, et ei pea pead vaevama sobiva tooni valimisesl, sest kreemi näole kandes ühtlustub see just sinu nahatooniga. Seetõttu on toode ka rohelist värvi, mis võib alguses ära ehmatada.
Kuid see vaimustus läks kahjuks üle. Jätsin mingi hetk selle kõrvale ja katsetasin teisi jumestuskreeme ja kui jälle CC-kreemi järele haarasin sain suure pettumise osaliseks. Kandsin nahale kreemi ilusti ära ja siis hakkas see pihta. Nägu hakkas meeletult sügelema ja kihelema ning oli väga ebameeldiv tunne. See küll ajamöödudes kadus, aga siiski, see pole päris okei kui nii juhtub. Proovisin seda ka teist korda ja sama asi. Nii ma sellest ka loobusin. Kurb olen sellepärast, sest see oli mulle nii sobilik. Äkki on asi lihtsalt selles, et see oli juba pikemalt seisnud, kui kunagi julguse kokku võtan siis ehk soetan selle uuesti. Eks näis :)


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts