REVIEW: Avon // Kuumakaitse // Läikesprei

Üle pika aja on need 2 toodet, mis mulle üldse ei meeldi. Kuid ega kõik ei saagi alati meeltmööda olla. See, et need tooted mulle ei sobinud ei tähenda, et need teile ei peaks sobima :) Aga nüüd asja juurde.


Pihustav kuumakaitse - Sain selle kuumakaitse just õigel ajal, sest vana hakkas otsa saama. Esimest korda kasutades ei pannud nagu väga tähele mingeid muutusi. Teisel korral aga hakkasin märkama ja tundma kuidas peale föönitamist (enne olin muidugi seda kuumakaitset juustesse pihustanud) olid juukse otsad väga kuivad ja rabedad. Mõtlesin, et ju on asi šhampoonides. Kolmandal korral kasutasin pead pestes ka väga toitvat maski ja teadsin, et juuksed jäädav juurest otsteni väga pehmed, kuid selle kuumakaitsega nii polnud, ikka oli sama jama ja siis ma sellest ka loobusin, sest hiljuti olin juuksuris käinud ja teadsin, et juukse otsad ei olnud katki ja asi ongi ainult selles kuumakaitses, sest proovisin ikka väga palju erinevaid variante ja lõpuks jõudsin tegelikkuseni. Peale teada saamist, et see kuivatab liialt mu juukseid ei julge seda enam kasutada. Ilmselt see jääb nüüd kapipeale seisma ja kasutan seda vaid hädaolukorras.Lõhn on tootel nagu igal teisel avoni juuksehooldus vahendil. See mind toote juures ei häirinud, vaid isegi nagu natuke meeldib. Pakend on ka sellel üsna minimalistlik ja pole millegagi üle pingutatud. Toode on 100ml pudelis ja täishinnaks on sellel 6.10€


Läikesprei - Minul pole kunagi usku olnud mingitesse läikespreidesse või sirgendavatesse spreidesse.No läike omadele mingil määral veel, aga sirgendavatesse küll mitte. Minul on aga läikesprei. Kasutanud oled seda vaid mõnel korral ja ega ma mingeid märkimisväärseid muudatusi ei näinud ja seepärast ma ei näe selle kasutamisel mõtet. Topid midagi pähe, aga mingeid tulemusi ei tule ja seepärast ma sellest ka loobusin. Samuti ka see lõhnab nagu iga teine avoni juuksehooldustoode (mida mina proovinud oled). Toode on ka 100ml pudelis ja arvan, et ka selle täishind on 6.10€, aga kindel pole kuna ei näinud seda kataloogis.


Üsna vinguv postitus tuli, aga mis teha kui need tooted mulle ei sobi. Kõik ei saagi olla alati kiidulaul, vaheldust on ka vaja.

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. sama sarja sirgendav sprei mul ja lemmik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks see kõik oleneb inimese juuksetüübist ka. Mis ühele sobib ei pruugi teisele sobida :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts