Protein Pancake Mix

     Ma pole kunagi mõelnud, et nüüd kui trenni teen võiksin kõvasti erinevaid proteiini tooteid süüa. See pannkoogi pulber proteiiniga jõudis minu koju tänu Prisma punktidele. Naljalt ei osta seda täishinna eest (~21€), aga kuna prisma raha oli pea 10€ siis raatsisin seda rohkem osta. Üks päev siis otsustasin selle ära osta. Ammu oli ka silma jäänud pannkoogipann, et pannukad ikka ilusamad tuleksid. Nii ma oma uut panni ja pulbrit proovisin. Esimene kord läks ikka üsna aiataha, ei tuld kuidagi pannkoogid välja. Nagu ikka siis teine kord tulid pannukad väga ilusti välja. Lisasin klaas pulbrit ja klaas piima. Sain täpselt enda söögikorra + natukene jäi ülegi. Maitsesid tõesti hästi. Mina olen sellega rahul, aga täishinda selle eest naljalt nõus endiselt maksma pole.






Milliseid proteiini tooteid kasutad või oled proovinud? Kuidas rahul oled?


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts