Artistry // Nail Colour // Summer Nights

Paar nädalat tagasi võttis minuga ühendust selline firma nagu Amway. Nad saatsid ka asjade nimekirja, mida nad mulle saata tahtsid. Kuna asjad tundusid huvitavad ja sellised, mida tõesti suure huviga proovida, siis kaua ei mõelnud. Paki sain kätte eelmise nädala keskel. Kingikotis peitis end 5 toodet ja kõige esimesena räägin teile küünelakist.

Kui seda küünelakki pildil nägin olin kõhklev, kas see mulle üldse meeldib. Pakist välja võttes olin üllatunud. See värv on nii ilus ja üldse see pakend ja topsik näevad natuke kallimad välja. Ei suutnud kaua oodata ja kohe proovisin ära. Esimese kihiga tuju jälle langes, sest see kiht ei tahtnud hästi katta. Teine kiht kattis oodatust veel paremini ja tulemus nägi lihtsalt super välja. Olen kindel, et sellest saab minu suve suur lemmik. Püsis ilusti u.3-4 päeva ja siis hakkasid otsad kuluma. Maha tuleb see ka väga kergelt, ei vaja mingisugust meeletut nühkimist. Kergelt peale, kergelt maha. Mina olen väga rahul. Küünelaki hinnaks on 11€. Üsna krõbe hind, aga tulemus on ilus, siis miks natuke ohverdada. Tellida saab seda SIIT.



Raske oli seda õiget värvi pildile saada ja nüüd ei saa ma seda õiget pilti siia. Toon on pisut heledam ja korallisem. Vabandan, et see pilt on ebaõnnestunud. Tahan siiski, et te mingi aimduse saaksite :)

Millised kokkupuuted on Sinul Amway'ga? 


Teie Klaarika

Comments

  1. Mulle meeldivad Artistry kulmutooted. Kulmupuuder oli imeline ning samuti olen väga rahul kulmupliiatsiga. Mõlemad soetasin Mylookist.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo, tundub huvitav. Saabki varsti Arteco kulmupuuder otsa. Tundub, et võiks Artistry kulmutooteid proovida. Aitäh sulle :)

      Delete
  2. Artistry tooted on imelised. Ja üleüldiselt Amway tooted head. Näiteks minu juuste puhul ( mis ei kannata eriti poešampoone) teeb Amway om aimesid. Ja nende saadetud Artistry näoseerumiga olen ka ülimalt rahul, mul pole ammu nii korras näonahk olnud, kui peale seda, kui hakkasin nende seerumit kasutama. Seerumi hind on küll üsna krõbe, kuid plaanin siiski vist omale uue soetad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seda on hea kuulda. Sain ka mina ühe näoseerumi ja olen rohkem kui rahul. Šampooni ja palsamini pole jõudnud. Kuid usun, et pettuma ei pea :) Kahju, et hinnad on krõbedad.

      Delete
  3. Ripsmetušš on ka Artistry'l väga hea! (Amways olevat Beauty Cycle ei ole nii hea, on küll odavam, aga mina ei ostaks enam :P)
    Ja küünelakid on tõesti head, aga värvivariante võiks rohkem olla :) Üldse on palju väga häid tooteid (juukseseerum, juukselakk-mis on väga tugev jms)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tundub, et tuleb Amways rohkem ringi vaadata :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts