Amway // Artistry // Lipstick // Rose Petal

Täna tutvustan teile ühte väga ilusat huulepulka. Ma pole tihe huulepulga kandja. Miskipärast värvin huuli alati kodus olles, kuigi võiks igal pool seda kanda. Huulepulga sain armsalt Amway meeskonnalt. Kahjuks selle püsivust pole jõudnud testida, aga tuhin on suur, et sellest teile rääkida. Kui selle kätte sain ja pakist avasin siis kõige pealt ma ahhetasin ja ohhetasin kui ilusas pakendis huulepulk on. Kaunis kuldne kork ja must ots (see osa, kus huulepulk sees on) ja korgi peal ilus logo. Näeb väga kallis välja ja olgem ausad on ka üsna kallis toode. Selle avamine on omaette kunst. Kaasas oli lausa kasutusjuhend, sest nagu nägin, seda on vaja. Huulepulk tuleb lahti keerates. Sellele pakendile annan juba 10 punkti 10'st. 
Toode ise on ka väärt kiitmist. Värv on mõnusalt värske ja suvine. Nagu ikka olen ma endiselt saamatu õiget tooni pildile saades. Peale on seda väga lihtne kanda. Toon hakkab kohe huultele ja on tugeva pigmendiga. Mõned lihtsad tõmbed ja huuled on kaunid. Sellega pole ka raske töötada, ei vaja huulepliiatsit. Mis mulle eriti meeldib on see, et huuled ei pea kõige tervemad olema. Olen tähele pannud, et kui seda kanda natuke katkisematele huultele siis mõne minutiga muutub huulte välimus. Need tunduvad nii terved, sest huulepulk on mõnusalt sametine. 
Huulepulk on tõesti väga luksuslik ja kallis. Kuna ma pole tihe huulepulga kandja siis ise ma seda ei raatsiks osta, aga teistele huulepulga austajatele soovitan. Maksab see 24€. 
Appppi, ma olen nii väga üritanud, aga kaamera ei tee koostööd. Kahjuks ei saa teile näidata tulemust enda huultel. Igate pidi jääb vale tulemus. Pilt, mis huulepulgast on, ka see toon on natuke vale. See ei ole nii roosa, see on tumedam ja kuidagi mahedam. Loodan, et annate selle mulle andeks :)







Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts