Nurme Seep // Kitsepiimaseep

Olen juba pikalt kasutanud looduslikke näopesuvahendeid. Ikka ja jälle haarab käsi Nurme Seebi toodetele. Varem kasutasin tõrvaseepi, aga mingi hetk tundsin, et see natuke liiga palju kuivatab. Õnneks kodulehel on valik suur ja lai. Peagi leidsin seebi, mida proovida tahtsin. Valisin kitsepiimaseebi, mis lubas naha vastu natuke õrnem olla. Kuna seepi on halb vedada tellisin kohe ka seebikarbi. Elu on kohe palju lihtsam.


Nagu nimest aru saada on, on seep heledat tooni. Lõhn on sellel üsna tagasihoidlik, pestes läheb lõhn intensiivsemaks, aga ei midagi häirivat. Seep vahutab ilusti ja peseb näo krudisevalt puhtaks, aga ei kuivata. Nägu on mõnusalt pehme ja puhas. Nii mõnigi kord ununeb näokreem ära, sest nägu ei kisu ja ei ole tunnet, et nüüd peab kreemi näole panema. Kuna mu nägu on siiski natuke kuivema poolsem, pean kreemitama, aga mitte millegi raskega. 

Olen seda kasutanud hea mitu kuud ja on juba üsna väike, et varsti tuleb uus osta. Ei hakka midagi uut otsima, vaid võtan selle sama. Hoiab näonaha kontrolli all ja mina olen igati rahul. Kodulehel on hinnaks 4.50€ ja seda tõesti jagub pikaks ajaks, seega on selle hind vägaväga hea :) Karbi hinnaks on 5.10€. Kodumaine ja taskukohane!



Milliseid Nurme Seep tooteid oled sina kasutanud?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Appi, see karp on lihtsalt nii ilus ja naiselik :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts