Kevadiselt roheline smuuti

Ma ei mäletagi millal viimati teieni uue smuuti retsepti tõin. Nüüd parandan vea ja toon teieni ühe kevadiselt rohelise smuuti. Idee sain täna instagramist kui üks tuttav sellest samast vahepalast pildi üles pani. Mina nuiasin retsepti ja peale trenni proovisin ära. 
Vajad 4 komponenti, blenderis lased kõik ühtlaseks, valad klaasi ja võid nautida. Algul küll pelgasin kookospiima, aga tuleb tõdeda, et maitseb üpris hästi ja isegi ei häiri. Nii palju, et järgmine kord paneks seda natuke vähem. Lisasin kõike tunde järgi. Homme kui teen siis ilmselt muudan natuke kogused, kuid see selleks. Näitan teile parem pilte ;)






Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Näeb väga hea välja, peab proovima ;)

    ReplyDelete
  2. Mul on selline küsimus, et kust sa neid üli vingeid kõrsi ostad? Ise olen igaltpoolt otsinud aga lihtsalt ei leia :/ Kuna ise ma teen youtube videosi, siis vahest tahaksin teha mingit ägedat DIY smuutit aga tahaks mingi ägeda kõrre sisse panna :D Muide sa teed super postitusi, alles leidsin su blogi aga juba olen sõltuvuses! Tubli töö! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apppi, seda on nii hea kuulda. Andsid praegu motivatsiooni nii palju juurde :)
      Kõrred on pärit ebayst ja tellisin nelja värvi ja maksma läks umbes 10€. Kuskil eesti lehel müüdi ka neid, aga kahjuks enam ei mäleta.
      Aga suur Aitäh sulle veelkord! :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts