Pildistamine koolis 05.09

Möödunud nädala neljapäeval toimus koolis iga aastane pildistamine. Õpetajana oli see mul kolmas. Kui esimesel aastal tegime poistega ainult viisaka pildi siis eelmine ja see aasta tegime ka naljapilti. Poisslapsed nagu ikka ei seedi nad pildistamist, aga nii tore kui vähemalt mõni pilt nendega koos on selline, mis toob naeratuse näole. Pildid said esmaspäeval valmis ja tuligi meelde, et peaksin sobivad ära tellima. Kokku on aega neid 10 päeva tellida. Neli päeva on juba möödas.
Nagu ikka pööran ma rõhku ka oma riietusele. Sellel aastal ma otseselt kleiti pildistamiseks ei ostnud. Ja ma muidugi ei olnud valmis, et see nii kiirelt tuleb. Õnneks olin suvel juba Jannelt ühe kleidi ostnud, mis ootas oma korda. Tasub ikka vahel endale kleite osta, isegi kui ei tea, kus seda kanda. 






Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts