Perega pildistamas // Airika Vettik Photography


See pole vist kellelegi üllatus, et mulle meeldivad ilusad pildid. Kuna me oleme perega vaid korra pildistamas käinud siis otsustasin jõuludeks kinkekaardi kinkida, et suvel see realiseerida. Ei pidanud pikalt valima, et kelle juurde minna. Valituks sai Airika Vettik Photography - olen tema juures varem härraga käinud ja perega. Esimest korda käisin Raimoga tema juures 2015 kevadel. Teist korda perega 2017 talvel. Mõlemad pildistamised on toimunud stuudios. Tundsin, et tahaks ka looduses pilte teha, sest mulle endale meeldivad rohkem õues tehtud pildid. 
17.juuli võtsime suuna Tõrva poole. Tean, et ta asub kaugel, aga ilusate piltide nimel olen valmis sõitma (okei, isa oli roolis). Meid ootas ees tunniajane pildistamine. Airika on üks ütlemata tore inimene. Suudab panna end väga mugavalt tundma ja nalja jagus ka rohkemaks. Naljakas on see, et ise kaamera taga olles oskan hästi kamandada, aga kui pean ise kaamera ees olema siis kohe kuidagi ei oska. Tund aega sai kui iseenesest läbi. Lõpetasime naeratused näol ja siis hakkas ootamine. Õnneks läks see üsna kiirelt, olgugi, et pidime kuu aega ootama. Olen tema tööga taaskord super rahul. Nii palju ilusaid pilte, meie ehedad emotsioonid. Aitäh, Airika!
Mulle meeldib tegelikult teiste fotograafide juures käia, sest nii saan endale uusi nippe ja võtteid, mida enda klientide peal proovida. Hea võimalus enda silmaringi laiendada ja näha, kuidas keegi töötab. Juba mõlgutan mõtteid, et võiks jõuludel ka kuskile minna, aga kuhu?


Millal käisid Sina fotograafi juures? Kelle juures käisid?









Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts