Juulikuu loetud raamatud


Uus õppeaasta on kohe uksetaga ja sellest tulenevalt on kogu aeg miskit teha. Kahjuks on kannatanud ka blogipesa, sest ma ei jõua siia nii tihti kui tahaksin. Nüüdseks on kooliks vajalikud asjad olemas. Kirjatarvetepoest ostsin endale palju uut ja põnevat. Muide, mind valdas mingi lilla hullus. Kõik asjad, mis poest valisin on lillaka tooniga. Ilmselt selletõttu, et sain enda märkmikule uued kaaned, mis, üllatus üllatus, on lillat värvi. Samuti on olemas ka 1.septembri kleit. Seda näete juba uuel nädalal. 
Täna tööd tehes lõi lõpuks elevus sisse ja ei jõua ära oodata, et saaks hakata jälle oma kolme präänikut õpetama. Olen leidnud ühed toredad leheküljed, kust saab nii palju vahvaid ideid tunni läbiviimiseks. Kui on huvi võin ka teile jagada. 

Kus nüüd kukkusin jutustama, aga läheks tänase postituse juurde. Ma ei mäletagi, et ma kunagi ühe kuu jooksul oleks nii palju raamatuid lugenud. Kuid möödunud kuul ma sellega hakkama sain. Olen enda üle kohe uhke. Puhkus on imeline, aga mul on heameel, et lõpuks saab jälle 10 kuud tööd teha. 
Juulikuud alustasin  Caroline Louise Walker "Peidus su silme all" raamatuga. Sellest kirjutasin ühes varasemas postituses. Kui seda lugenud pole siis mine piilu. 
Järgmiseks sai Rahva Raamatu saadetud Gaetan Soucy "Väike tüdruk, kes armastas liialt tuletikke" raamat. Sellest ei hakka samuti siin pikemalt rääkima, sest valmis postitus. 
Kolmas ja neljas raamat olid Millenniumi sarja omad. Lõpuks ometi tegin sellega algust, aga pean ütlema, et ei räägi ka neist siin miskit. Valmistan vaikselt ühte suuremat postitust, kus räägin kõigist kuuest raamatust.
Järgmiseks sattus kätevahele, midagi hoopis teistsugust. Taaskord pean olema tänulik Rahva Raamatu Raamatuklubile. Iga kuu alguses vaatan läbi kõik klubi pakkumised. Juunikuus jäi silma Äriklubi Marie Forsel "Palgatööst kõrini? Hakka ettevõtjaks!" raamat. Niisama poleks ma seda elu ilmaski valinud, aga olgem ausad, vahel peab ka selliseid raamatuid lugema. Ma pigem väldin erinevaid eneseabi ja õpetlike raamatuid, sest need lihtsalt pole mulle, kuigi ma vahel ikka üritan neid lugeda.
Marie Forseli raamat oli tegelikult hästi kirjutatud ja kõik teemad, mida ta arutas, olid väga selgesti mõistetavad. Eriti kõnetas teema autoriõigustest. Pole sellesse varem süvenenud ja nüüd avas Marie selles osas silmad. Seda tasub lugeda, sest nii mõndagi on kõrvataha panna.
Marie Forseli raamat sai vaid mõne tunniga läbi ja kuna olin tõeliselt lugemise lainel siis võtsin kätte M. L. Stedman "Valgus ookeanide vahel" raamatu. Üks tõeliselt kurb, aga ilus lugu. Sellest sai juulikuu lemmik. Nagu ikka siis lemmikust valmis blogipostitus.
Eduka juulikuu lõpetasin Krystal Sutherland "Peaaegu täielik halvimate õudusunenägude nimekiri" raamatuga. Tellisin selle juunikuu raamatuklubist. Raamatut oli üsna lihtne lugeda. Lugu oli lihtne ja loogiline. Üks pere arvas, et talle on needus peale pandud, mis oli ilmselge liialdus. Kaks noort hakkasid selle vastu tegutsema ja hakkasid Estheri nimekirjas olevate asjadega silmitsi seisma. Neid oli seal tervelt 50 tükki. 
Erilisi emotsioone see lugemine minus ei tekitanud, selline tavaline noortekas. Natuke pinget, armastust ja nalja.


Räägi oma kõige edukamast lugemise kuust kui lugesid rekordarv raamatuid.







Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts