Tradehouse // Sibel Creox Combi Curling Iron lokitangid 2in1


Mul on kodus kolmed erinevad tangid, millega lokke teha. Olen tahtnud neid ka teile näidata, aga siiani pole seda teinud, sest ma tahan näidata ka enne-pärast pilti. Eile võtsin end lõpuks kätte ja näitan teile viimati ostetud lokitange, millest ma olen, kergelt öeldes, vaimustuses - nendeks on Sibel Creox Combi Curling Iron lokitangid 2in1
Need jõudsin minuni tänu ühele tuttavale. Nägin mõnda aega tagasi pilti instagramis ja tal olid seal väga ilusad lokid. Üsna kohe kirjutasin talle, et teada saada, kuidas nii ilus tulemus saada. Tangide nimi teada, kirjutasin oma juuksurile, kes need mulle koheselt ka tellis. Mõned päevad hiljem sain need kätte ja hakkasin kohe katsetama. 
Kolmas kord oli see kui sain asjale pihta, aga pajatan natuke eelmisest kordadest. Ehk keegi saab õppida minu vigadest ja ei pea selleks nii mitu korda mässama, et asi selgeks saaks. Esimene kord läks konkreetselt aiataha. Ma nägin nagu puudel välja. Jumal tänatud, et tervet pead täis ei teinud. Kerisin juuksed liiga tihedalt ja tugevalt ümber nelinurkse toru + hoidsin natuke kauem kui oleksin pidanud. Kuid stiilipeo jaoks tuleks just eelnevalt käituda, aga igapäevaseks soenguks on see minu jaoks liig. Ei visanud kohe tange nurka ja kirjutasin Liisile. Ta jagas oma nippe ja umbes nädal hiljem tegin teise katsetuse. Tulemus oli juba hulka parem, aga mitte päris see, mida ootasin. Liiga sassis soengu efekt jäi. Üheks korraks sobis, aga rohkem ma nii ei tahtnud. See oli vist möödunud nädala reedel kui tegin kolmandat korda ja võin öelda, et hakkasin asjale pihta saama ja kasutasin ühte võtet, mis muutis lokid ilusamaks. Peale seda olen neist tangidest vaimustuses. Lokid ei vaju välja ja püsivad hästi. Üleeile tegin neljandat korda ja seda tulemust näed ka alumisel pildil. Ideaalis võiks natuke vähem juukseid koonuse ümber hoida, jääb loomulikum tulemus. Kuid mulle meeldib ja see on põhiline. 
Kuidas saada selline tulemus nagu pildid. Võtan keskmise paksusega salgu, mõne ka õhema (kõik oleneb, millist tulemust soovid, mida väiksemad salgud, seda kohevam soeng) ja kerin lõdvemalt ümber nelinurke toru. Hoian umbes 8-10 sekundit ja võtan ära ning keeran sõrmega korra lokist läbi. Kui otse torult maha tõmmata ja nii jätta jääb lokk üsna lohakas. Kuid näpuga lokk üle käia annab see salgule uue ja ilusa ilme. Peale poolt tundi lokitamist (minul võtab terve pea aega umbes 25-30 minutit) lisan 1,5 pumbatäit juukseõli. Sätin veel nii nagu vaja ja ongi valmis.  
Piltidelt näete, et kaasas on veel jämedam koonusotsik. Seda ma kasutanud pole, sest üks on mul juba olemas ja sellepärast ei näe selle tulemust postituses. Kui on huvi võin end kätte võtta ja näidata teisi lokitange. Viimasel ajal meeldib mulle rohkem lokkis juuksed kui sirged. Vastavalt tujule kasutan vesilokitange ja sirgendajat. Koonustangid ootavad pikemaid juukseid. Eks näis, millal see päev kätte jõuab. 


Kas Sina eelistad pigem sirgeid või lokkisjuukseid? Millega teed Sina enda juustesse lokke?





Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts