Tradehouse // Inebrya Dry-T Mango Fluid Star


Ma ei ole kunagi juustele suurt tähelepanu pööranud. Valinud hea shampooni ja palsami. Olen tihti ka maske ja juukseõlisid ostnud, aga nende kasutamine pole olnud järjepidev. Sama seis on ka kuumakaitsega olnud. Kui suve alguses ütlesin head aega tumedale peale ja hakkasin blonde triipe tegema siis pidin oma juuksehoolduse üle vaatama. 
Tumeda peaga oli lihtne, piisas ainult shampoonist ja palsamist, et juuksed oleks pehmed ja hästi kammitavad. Kahjuks heledate juustega nii lihtsalt ei lähe. Kuna juuksed on peale pesu üsna raskesti taltsutatavad siis kohe kammiga lähenemine on natuke valus. Nii hakkasin vaatama juukseõlisid, lootes et sellest on abi. Silma jäi Inebrya Ice Cream Mango Fluid Star oma taskukohase hinna poolest. Peale tutvustuse lugemist rändas potsik ostukorvi ja õige pea oli see pakiautomaadis. 
Peale esimest kasutuskorda olin müüdud. Esiteks peab ära mainima selle imelise lõhna. Teiseks, kõige olulisem, see taltsutab peale pesu rätikukuivasid juukseid. Võtan rätiku peast, lasen kaks pumbatäit peopessa ja masseerin juustesse. Kamm käib tunduvalt paremini läbi ja ei tee enam haiget. Mina olen sellest tootest võlutud ja nagu kuulnud olen siis meeldib see paljudele. Olen seda nüüdseks päris pikalt kasutanud ja seda kulub nii vähe. 


Milline juukseõli on Sinu lemmik?





Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts