M. L. Stedman // Valgus ookeanide vahel

See oli vist juunikuu alguses kui telekast tuli "Valgus ookeanide vahel" film. Nagu ikka kui filmil on olemas raamat siis enne tahan seda lugeda ja siis alles filmi vaadata. Mul läks hullult hästi, sest raamatuid oli alles vähe ning üks neist õnnestus mul saada. Plaanisin raamatu nädala jooksul läbi lugeda, et see siis Telia salvestuses järgi vaadata. Kahjuks läks see plaan vett vedama, kuid õnneks on mul film mälupulgal ja nii sain valida, millal raamatut loen. Lõpuks hakkasin "Valgus on ookeanide vahel" lugemisega pihta juulikuu teises pooles. Tõeliselt dramaatiline lugu. Alguses justkui kõik läheb hästi, aga ükshetk siiski toimub üks järkjärguline allakäik. Seda oli tõeliselt kurb lugeda, et mida peavad ühed noored läbi elama. Ning kui sa oled mitu aastat kasvatanud last ja pead ta ühel hetkel ikkagist tagasi andma päris emale siis see valu väikeses lapses. Mingi aeg lugedes, mul lihtsalt pisarad jooksid, kuidas saab eluke nii karm olla. Lugu lõppes justkui poisitiives toonis, aga miski jäi siiski hingele ja peale viimast rida mõtlesin veel pikalt raamatule. Kuid mulle väga meeldis ja soovitan lugeda, juhul kui pole seda veel teinud.






Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts