Loverte // Madara Deep Moisture Fluid


Minu pikemad blogilugejad teavad, et näonahaga mulle eksperimenteerida ei meeldi ja muidugi naljalt ei julge ka. Igakord uut kreemi ostes hoian hinge kinni, et see sobiks mulle. Minu õnneks kahe eelnevaga on nii läinud. Paar kuud tagasi otsustasin Dr. Hauschka asemele midagi muud proovida. Ma isegi ei tea miks ma tahtsin vaheldust, aga see oli vist maikuu alguses kui tellisin endale Madara emulsiooni.
Esimene nädal oli üsna pingeline, sest kartsin, et keerab näonaha untsu. Läks hästi ja see sobib mu näole. Ja tellisin endale juba uue topsiku valmis. Hästi loodulähedane toode, millele vihjab ka selle lõhn. Paar esimest korda ehmatas ära ja ei tahtnud väga näole panna, sest lõhn hakkas vastu. Kuid nüüdseks olen nii ära harjunud, et ei pane enam tähelegi. Väga meeldib pumba süsteem, sest nii pole ohtu toodet raisata. Suur pluss on ka see pumbasüsteem (nüüd hakkan seletama asja, mida ei oska kuidagi sõnadega edasi anda :D ), pudelil käib põhi alt ära ja sa näed kui palju kreemi on läinud ja kui kaua saad veel kasutada. Nii ei teki seda ohtu, et ups kreem on otsas. Vaid saab juba aegsasti uue kreemi ostmisega tegelema hakata. 


Millist näokreemi Sina kasutad?





Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts