Laimi-toorjuustukook


Juuni alguses oli härra sünnipäev ja kuna oli oodata külalisi siis oli ilmselge, et teen valmis ühe koogi. Mõtlesin, et prooviks midagi uut. Valituks osutus nami-nami laimi-toorjuustukook. Tegelikult mõned aastat tagasi olen seda teinud, aga tahtsin uuesti proovida. Valmib üsna kerge vaevaga, AGA tahab olla üleöö külmas. Minul jäi see kahesilma vahele, aga õnneks päästis sügavkülm hädast. Kolme tunniga suutis see ilusti ära tahenda. Muidugi maitsed tuleks paremini esile kui kook saaks üleöötaheneda ehk järgmine kord.
Õnneks või kahjuks oli see viimane kook, mis valmis minu algelises köögis. Juba õige pea saan hakata inimese moodi kooke küpsetama, sest L-Õ-P-U-K-S ometi paigaldatakse meile köögimööblit. Ma ei jõua ära oodata. Kindlasti jagan teile pilte, millises köögis pidin pea neli kuud süüa tegema ja milline näeb välja soovitud tulemus. Olen üsna kindel, et hakate siin rohkem nägema postitusi kookidest, sest nagu olete aru saanud siis mulle meeldib väga küpsetada. 


Kas Sina pigem küpsetad kindla peale minevaid kooke või meeldib katsetada ja proovida uusi maitseid?




Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts