Tere KÖÖK // Instagrami võit


Nüüd mõnda aega valitses mul instagramis hea aura ehk õnnestus võita kolm kingiloosi. Esimesena võitsin härmavilja tooteid. Teine võit, millest ka täna räägin, oli Tere tooted. 
Ma teadvustan endale võidu alles siis kui see on mul juba käes ja nii ka sel korral. Peale söögikraami sain ka nende lõikelaua. Tooted kotis olid erinevad ja midagi, mis mulle ei maitseks, ei olnud. 
Kõige pealt sõin ära kodujuustud, no on ühed head asjad. Maitsta sai ka ernevaid määrdevõisid ja muid häid asju. Mulle kui kokkajale hea kotike. Plaanisin küll osade asjadega küpsetada, aga sõin hoopis ära :D

Nii kihvt on vahel midagi võita. 
 Hakka ka sina Tere KÖÖK instagrami jälgima (SIIN), kunagi ei tea millal seal uus loos on ja sa selle võita võid :)

Järgmisel korral näitan teile kolmandat ehk viimast võitu instagramis.









Teie Klaarika! :)

Comments

  1. "Tooted kotis olid erinevad ja midagi mis mulle ei maitseks ei olnud. " ...ja midagi, mis mulle ei maitseks, ei olnud. Kasutame komasid ka palun, nii raske muidu lauset mõista :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ei hakka ise mingeid vabandusi välja tooma :D Aitäh, et tähelepanu sellele juhtisid.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts