Retseptisahtel // Cupcakes



Jälgin instagramis Retseptisahtel kontot. Ning ühel päeval nägin kauneid muffineid. Nagu ikka oli ka minul vaja neid teha. Muffinid ise valmisid vilma pulbrist ehk siis kerge vaevaga ja ega kreemgi väga raske polnud. Minul läks see natuke aiataha, sest panin liiga palju vanilliekstrakti. Minu jaoks muutis maitse vastuvõetamatuks. Kuid tundus, et teistele maitses ja mina sain jälle küpsetada. Retsepti leiad SIIT. Poest ma peedipulbrit ei leidnud (vaatasin Koeru Konsumist) ja kasutasin punast toiduvärvi. Ehk keegi oskab öelda, millisest poest ma võiksin leida peedipulbrit, sest tahaks ikka seda ka katsetada








Kuulaks milliseid kreemi retsepte teie kasutate? ehk leian lõpuks endale sobiva. Siiani pole need mul hästi õnnestunud


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Peedipulbrit saad näiteks Tartu Lõunakeskuse Würtsipoest :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo, aitäh sulle! :) Kui sinna satun siis kindlasti lähen uurin asja.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts