Kairi Kuur, Fausto Gobbi "Maailm paksude mätta otsast"

Tean, et septembrikuu raamatu postitus jäi vahele, kuid see ei tähenda, et raamat jäi lugemata. Lugesin Süvahavva esimese osa ära ja ootan, millal saan aega teise osa läbi lugeda ja siis tuleb blogisse postitus. Nii et olen täiesti rajal - "üks raamat üks kuu". 
Oktoobrikuu raamat tuli üsna spontaanselt. Kui muidu olen pannun plaani paika, et millal mida loen siis seekord see nii ei läinud. Käisime ükskord empsiga Apollos ja jäi silma selline raamat nagu "Maailm paksude mätta otsast". Tollel hetkel oli see müügis 16€ eest (praegu sama hind, veebis odavam). 


Mõtlemisainet kõigile, kes tavaliselt selliste asjade peale ei mõtle.
Tere tulemast skandaalsele ekskursioonile, mis näitab maailma paksude mätta otsast! 
Kaks paksu autorit, kahe ülikooliharidusega Kairi Kuur ja advokaadist sumomaadleja Fausto Gobbi, sooritavad kehakaalu teemal teravmeelse mõttelennu ümber gloobuse, näidates halastamatu aususega, kui väiklased ja ennastkahjustavad me tihti oleme.


Tundus natuke teine lugemine ja koju kaasa see minuga tuli. Iga õhtu sai natuke loetud ehk nagu unerohi. Autorid tõid välja erinevaid situatsioone paksude kohta ja ütlen ausalt, pooli asju ma poleks osanud arvata. Osad aga tulid tuttavad. Ehk jah, nõme kuidas pakse eristatakse. Mina olen alati üsna salliv olnud ja ma ei vihka endast erinevaid inimesi, sest pole ka mina täiuslik. Kes meist üldse on? Üks vahva lugemine oli ja nüüd on loetud raamatute nimekiri jälle ühe raamatu võrra pikem :)







Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts