Boft Eesti #2


Olen ka varem siin blogis Boft Eestist rääkinud (SIIN) ja teen seda veel. Kui ma muidu ei ole eriline piltide ilmutaja siis Bofti kasutan suurima heameelega. Kõik on väga lihtne ja kiire. Nüüdseks on nende printijad täienenud - saab tsitaate printida, mis neil masinas endas juba olemas on. Seda ma tahaks tulevikus kindlasti proovida, sest üks motiveeriv pilt iga päev silme all on väga oluline. 

Boft Eesti andis mulle kupongi 10€ = 26 pilti. Nüüd mõnda aega tagasi kasutasin selle ära ja printisin endale Horvaatia reisi pildid ning teised vahvad pildid, mida vaadates tekib hea tunne. Nii on mul nüüd ka telefoniga tehtud pildid igaveseks olemas, mitte ei jää ainult telefoni ja arvuti :)







Kuidas Sulle Boft Eesti meeldib? Oled tihe printija?


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts