Keep Calm and Eat Ice Cream


Mida soojemaks ilmad lähevad (või siis külmemaks :D ), seda rohkem ma jäätist süüa tahan. Eriti mahlapulkasi, sest rammusad on noh natuke liiga. 
Ühel korral ostsin jälle ühe mahlapulga ja otsustasin neist pilte tegema hakata, et kui tihti ma erinevaid jätse söön. Alguses oli asi päris lihtne, kuid lõpu poole läks keeruliseks. Enamus valikust oli kooresed jäätised ja mahlapulgad olid juba suhtelised ära proovitud. Oli ka selliseid, mis mind eriti ei kutsunud. Kuid umbes kuu ajaga üheksa erinevat jätsi ma ära sõin ja neist ka pilti tegin. Neist lemmikumaks sai Ice Age laimi ja maasika oma. On ka teine maitse arbuus ja ananass, kuid see nii hea polnud. Selle suve lemmikus on eel nimetatud laimi ja maasikaga  :)



Kas ka sinul on samamoodi, et talvel rammusam jäätis ja suvel kergem? Milline jäätis on Sinu lemmik?


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Minu selle suve lemmik on padjaklubi jäätis, no niii hea.
    Kas see battery oma on mahlapulk ja kust seda leida võib?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Padjaklubi jäätis täitsa hea jah :)
      Mahlapulk jep, mina saan seda kodukoha tanklast. Kuid aus olles, ega see midagi erilist pole. Ma suutsin pool ära süüa ja teise poole viskasin ära :D

      Delete
  2. Mul läheb jäätis iga ilmaga, vahel mõtlen, et olen ikka totaalselt veidrik, kui külma ilmaga jäätis söön :D ise veel vingun, et nii külm on, aga jäätist söön ikka :D (nagu täna). Suurem osa ajast ostan karbiga koju, aga suvel saab ikka niisama kohe söömiseks ka ostetud ja vaieldamtu lemmik on ikka mango smuutike, ainult et tihti on see igal pool otsas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma võin ka iga ilmaga süüa - talvel, sügisel,kevadel, suvel. Kui tuleb isu siis peab jäätist saama :D Mul õde tahab suure 5l karbiga jäätist tavaliselt koju. Ise eelistan üheks korraks osta. Nii saab iga kord midagi uut maitsta :)
      Mango smuutike on tõesti päris huvitava maitsega. Pole küll suur mango sõber, aga toda jäätist võin süüa küll :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts