Avon // Miracle Glow näoõli


Paar nädalat tagasi sain Avonilt paki, kus sees peitis end uus näoõli. Ma oskan selle peale öelda vaid seda, et nad lugesid mu mõtteid. Plaanisin uuest kataloogist (hakkab kehtima 16.06) just selle õli tellida, aga Avon jõudis ette. AitähAitähAitäh!

Muidugi asusin seda kohe testima. Siiani olen kasutanud seda nii enne magama minekut kui ka hommikul. Õli jätab näo hoopis mõnusamaks kui kreem. See sisaldab babassu-, granadilli-, maruula-, rohelise kohvioa- ja linaseemneõli. Jätab näole kauni kuma, mitte koleda läike. Eriti tore on ka see, et toode on parabeeni- ja värvainetevaba ning sobib ka tundlikule nahale.
 Esialgu ei osanud seda õiget kodust võtta. Õnneks nüüd olen leidnud sobiva koguse. Mina panen peopesale 5 tilka ja sellest piisab mu näole. Lõhn on mõnusalt mahe ja tagasihoidlik nagu ka näoõli pakend. Lihtsuses peitub ilu!
Mina olen sellega väga rahul, sest punne ta mulle ei tekita ja saan piisava niisutuse antud tootest. Seda saab endale soetada ülehomme (16.06) kehtima hakkavast kataloogist. Maksab see 6.99€, mis ei ole üldse palju ja pudeli suurus on 30ml, mida jagub pikemaks ajaks. 






Milliseid näoõlisi oled Sina kasutanud? Tahaksid Avoni näoõli proovida?


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts