Chris Cleave "Provokaator"

"Provokaator" on tundlik lugu pereemast, kelle maailm variseb kokku pärast üht islamistide terrorirünnakut Londonis. Naise abikaasa ja neljaaastane poeg saavad surma, kui kuus enesetaputerroristi jalgpallistaadioni publiku seas pommid õhkavad. Leinas ema püüab leida lohutust, kirjutades kirju kuriteo oletatavale süüdlasele – Osama bin Ladenile. Kuid lool on mitu tahku, miks naine end oma pere surmas süüdistama hakkab? Mis rolli mängib selles loos pereema salajane armusuhe? Kes on juhtunu provokaator?
„Ma ei ole täiuslik ema, aga ma räägin sulle täiuslikku tõde, sest me räägime südamest südamesse. See on minu lugu.“


Kuna suvel on aega rohkem siis võtsin ette uue raamatu, mida tahtsin lugeda. Valituks ostutus Chris Cleave "Provokaator". Ostsin selle kunagi soodukate aeg Rahva Raamatust ja skoorisin selle endale vaid 1.90€ eest. 
Esimesed paarkümmend lehte olid nii igavad ja ma juba peaaegu loobusin selle lugemisest. Mõtlesin, et annan ühe võimaluse veel ja "Provokaator" ostutus väga heaks lugemisest. Minu valitud raamatutest teistsugune ja väga huvitav. Olen rahul, et selle lugemist pooleli ei jätnud. Kohati karm, aga põnev. 





Oled "Provokaatorit" lugenud? Kuidas meeldis?


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts