Postimehe reklaamvideo


Ma pole seda varem teinud, aga tunnen, et nüüd võiks. Kui esimest korda kuulsin/nägin seda reklaami siis see köitis kohe mu tähelepanu. Vaatasin kogu reklaami hoolikalt otsast lõpuni ära. Tõeliselt armas ja südamlik, terve selle aja ei saanud ma aru, millega tegu. Ma küll ei loe postimeest, aga nende reklaamimiseks on see video super hea. Terve see elukäik seal. Ma võiks seda üha uuesti ja uuesti vaadata. Kui telekast tuleb siis vaatangi :D Ning see muusika seal taustal, oeh kaunis. Kes veel seda videot näinud pole siis lisasin, et saaksid ka selle ära näha :)








Kas pole mitte kaunis? Mida Sina sellest reklaamist arvad?


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Aitab sellest sitasest inest, kurat söögi alla ja söögi peale, kõrvad jooksevad sitavett juba, vahetan alati kanalit, kui see ine pihta hakkab, õudne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks inimestel ole erinevad maitsed. Kellele meeldib, kellele mitte. Mulle meeldib see reklaam siiani :)

      Delete
    2. Ilmselt sa ei vaata palju telekat siis :)
      Eile Kanal kahes tuli mingi põnevik õhtul, ja seda PM reklaami lasti siis iga reklaami alguses ja ka lõpus, kokku tuli neid siis 12 ikka vast ühe filmi peale :S
      Kui Sa arvad, et seda pole liiast, siis oled küll üks väga kannatlik neiu ;)
      Jah, reklaami sisu, kui selline on armas ja kõik jutud, aga jah, vb see laul lihtsalt ei istu.
      Edu!

      Delete

Post a Comment

Popular Posts