OOTD // 17.02


Mõni päev tagasi oli super ilus ilm. Lumi, päike ja mõnus värske õhk. Koolipäev oli samuti lühike ja palusin Eglet, et ta pilte teeks. Tore nagu ta on, oli ta nõus. Pilte tuli üpris palju ja valikut teha oli natuke raske. Lõpuks suutsin valiku teha ning neid tuli siia ikka veist palju. Loodan, et te ei pahanda :)
Siin piltidel näete minu uusimat lemmikut, narmastega kott. Mul küll üks on, aga see pole nagu õige. Kui ma seda New Yorkeris nägin siis teadsin, et see on see õige. Mulle nii meeldib see. Võimalus on kanda seda kahte pidi, üle õla ja käeotsas. Ilmselt hakkate seda päris tihti nägema outfiti postitustes, sest see lihtsalt sobib pea igale poole.










Vest - Facebook // Pluus - Takko // Teksad, kott - New Yorker // Saapad - Sepa turg // Prillid - Instrumenatrium // Käekell - Avon 



Kuidas Teile tulemus meeldib? Kuidas kasutad Sina päiksepaistelise ilma ära? 



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Räägi oma juustest parem, mis plaan sul nendega on. Kas kasvatad oma värvi välja ja mismoodi värvid? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ega nendega midagi rohkemat plaanis pole. Oma juuksetoon on kartulikoor ja seda välja kasvatada ei taha :D Juuksur värvib kergvärviga, et väljakasvu oleks minimaalselt näha ja see ei kahjusta ka nii palju juukseid :)

      Delete
    2. Mis tooniga sa värvid? Vahepeal tegid ju blonde triipe

      Delete
    3. Ühe korra tegin, aga kuna rohkem heledamaks ei tahtnud siis värvisime üle pea. Oeh, värvitoon oli äkki 7,8 segu :D

      Delete
    4. Aa, ma lihtsalt sp uurin, et sa vahepeal olid hästi tume ja nüüd ikka palju heledam, mõtlesin, et tahad oma värvi välja kasvatada. Mul ka kahjuks kartulikoor, aga suvel kui juuksed veel heledamaks pleegivad, siis ma oleks tumedanahaline blondi peaga :D

      Delete
    5. Aaa ei. Tumedast sai lihtsalt villand ja tegi jume nii kahvatuks ka. Heheheh :D

      Delete

Post a Comment

Popular Posts