Lõikasin juuksed lühikeseks


Olin juba pikalt mõelnud, et võiks juuksed maha lõigata. Kuid siis oli see vaid mõte. Ning väga paljud otsustasid seda teha ja selle tõttu see kõik lükkas ka minu otsuse edasi. 
Kuna juukseotsad olid ikka üsna katki (näha alumisel pildil) siis otsustasin kerge 10cm maha võtta. Peale seda lõikust ei saanud ma enam kiharate lühemaks lõikamise mõttest kuidagi lahti. Põhiline mida kordasin oli see, et praegu on aeg, mil need veel ilusti kasvavad. Palju ja pikalt mõtlemist ning oma juuksurile kirjutasin, et teeme selle nüüd ära. 28.jaanuaril ma läksin Heleni juurde, et oma otsus teoks teha. Tunni möödudes vaatas peeglist vastu uus Klaarika. Ma olin ja olen siiani tulemusega väga rahul. Ma ei kahetse enda juuste maha lõikamist. Sest millal veel selliseid muutusi proovida. Juuksed on nii terved ja tugevad. Eks see uus peegelpilt vajab natuke harjumist, aga mulle meeldib.
Mainin ka seda, et kõik pildid tehtud telefoniga ja seega pole kvaliteet just kiita. Kuid arvan, et parem kui mitte midagi :)

Juuksed enne kõige esimest lõikust (12.01)

 Siin on siis näha enne ja pärast (28.01).


Harjumatu, kuid rahul. Viimati olid juuksed nii lühikesed vist 6.-7.klassis (võis olla ka veel varem). Ning siis lõigati ka nii palju maha, et ma väga kahetsesin ja nutsin selle pärast ikka mõne padajatäie.


Mida teie sellest otsusest arvate? Oled ka Sina oma juuksed maha lõiganud? Kahetsesid enda otsust või mitte? 



Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts