Homemade Ice Cream // Greek Yogurt-Rasberry


Enne seda kui räägin teile homemade jäätistest tuleb välja öelda ka viimase kingiloosi võitja. Väga tore oli lugeda põhjuseid, miks minu blogi loete. Aitäh teile armsad lugejad! :) Dove kingiloosi võitjaks ostutus Sandre S. Annan sinu meili aadressi edasi Dovile ja nad võtavad sinuga ühendust. PaljuPalju Õnne sulle! :)

Täna näitan teile homemade jäätiseid. 
Suvel sattusin ma täiesti juhuslikult Getri blogisse ning seal jäid silma jäätised ja vormid. Hakkasin ka endale kohe samasuguseid otsima. Kahjuks olid need Suhkrukunst.ee e-poest otsas. Valikus oli muidugi veel erinevaid silikonist vorme, aga need nagu ei sobinud mulle hästi. Vaatasin ja mõtlesin, mõtlesin ja vaatasin, kuni otsustasin nende kasuks, mida pildil näed. Nüüdseks on ka need vormid otsas. Komplekt maksis umbes 15€  + post. 
Ei lasknud vormidel kaua oodata ja proovisin Getri blogis oleva retsepti ka ära (SIIN). Vaja läks paari koostisosa ning lihtne valmistada. Mina hoidsin neid pea 24h külmas. Põnevus oli suur, sest esimest korda tegin jäätist ise. Maitse oli mõnusalt hapukas ja hoopis tervislikum variant kui poest ostes. Mina jäin rahule ning juba üsna pea tegin ühe teise retsepti järgi jätsi. Räägin sellest teile nädala pärast ehk järgmine esmaspäev. 













Oled ise teinud jäätist? Kuidas meeldis? Mis Sinu jäätis sisaldas?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. MMM:)

    ma muidugi pole neid vorme muidugi suvest saati kasutanud enam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tegin ka kaks korda ja nüüd seisavad. Ootavad suve :D

      Delete

Post a Comment

Popular Posts