Diamond Lashes Gentle Cleansing Foam


Mõned kuud tagasi avanes mul võimalus proovida ühte meigieemaldajat. Kuna ma olen pikalt Garnieri oma kasutanud siis mõtlesin, et miks mitte testida midagi teistsugust. 
Toode on mõeldud pea kõigidele silmadele ja isegi tundlikele. Ma pole kunagi arvanud, et mul võiksid silmad olla tundlikud ja õrnad. Kuid seda meigieemaldus toodet kasutades sain tunda, et ka minu silmad muutvad hellaks. See tuleb vahuna välja ja see on ka üsna omapärase lõhnaga. Jumestuskreemi võtab ilusti maha, kuid minu ripsmetuššiga see väga hästi hakkama ei saa. Esiteks ma pean silmi väga palju ja tugevalt hõõruma ja teiseks, see jätab jäägid silmadele. Ning see tähendab seda, et ainult meigi eemaldamisest ei piisa, et magama minna, peab näo ka seebiga ära pesema. Ma ilmselt kasutan selle lõpuni, aga silmameigi eemaldamiseks ma seda ei kasuta. Muudab silmad hellaks ja kreemi näole kandminde paneb silmad kipitama. 
Kuid oli tore midagi uut proovida ja Aiäh Silli, et andsite mulle võimaluse Diamond Lashes Gentle Cleansing Foami proovida :)




Olete seda meigieemaldajat kasutanud? Kuidas meeldis? Millist meigieemaldajat kasutad Sina, millega rahul oled? 



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Mina sain samuti selle toote proovimiseks ning vastupidiselt Sinu kogemustele minule sobis see jällegi väga väga hästi ning tegu on minu lemmiku silmameigieemaldajaga. Väga väga kahju lugeda, et Sinul selline kurb kogemus on :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mina arvan, et see on näide sellest kuidas inimesed on erinevad ja nii ei toimi tooted ühtmoodi. Õnneks jumestuskreemi võtab ilusti maha ja mingil määral see kasutust ikka leiab :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts