Chuck Palahniuk "Kaunis sina"


Nooruke juristihakatis Penny Harrigan on alati tahtnud eriline olla. Kui ihaldatud poissmees ja megamiljardär Corny Maxwell ta õhtusöögile kutsub, tundub, et kõik neiu unistused on tõeks saamas. Astudes mehe käevangus kõrgklassi hulka, uude ellu, mis on täis disainerrõivaid, eralennukeid, punaseid vaipu...ja meeletutes kogustes senitundmata seksuaalseid tegevusi, hakkab Penny mängima rolli, mis muudab nii tema kui peaaegu kogu maailma naiste elusid jäädavalt. 
Võttes appi tantrismi, nanotehnoloogia ja endale ainuomase süsimusta huumori, maalib Chuck Palahniuk lugejale pildi pseudofeministlikust maailmast, mis pööratakse pea peale kärtsroosas plastikrahulduse jahis ning kus halvaendeliselt kuulutatakse: „Miljard abikaasat asendatakse üsna pea...“

Just sellise kirjelduse leiad raamatu tagumiselt kaanelt. Üsna kutsuv ja huvi tekitav. Raamatut nägin esimest korda Cosmopolitanis. Kahjuks leidsin, et see ei ole ikka nii hea, et ma raatsiks välja käia 20€. Kuid sügisel olu suur ale Rahva Raamatus ning "Kaunis sina" raamat maksis vaid 5€. Selle raha eest olin ma nõus selle ostma. Ning muide, e-poe kodulehel SIIN, on kirjas, et raamat on peagi läbi müüdud (16,15€).


Algul olin juba arvamisel, et jaanuarikuu raamat jääb lugemata, sest kõike oli korraga palju. Eksamid ja üks kooli "kohustuslik kirjandus" veel lugeda. Otsustasin, et loen selle raamatu hiljem läbi, et mitte enda lubaduses feilida. Kõik läks hästi ja olen ilusti omadega rajal. Jaanuarikuu lugemine sai läbi kuu eelviimasel päeval. Mina ütleks nii palju, et raamat pole mõeldud päris 14.aastastele ja noorematele. Lugeda saab ikka päris veidraid asju, mis ei ole mõeldud väga noortele. Kuid kui vaadata kui kiirelt tänapäeva lapsed "suureks" saavad siis ma ei tea ka. Eks raamatu lugeja ise otsustab. Juba üsna alguses läheb asi sarnaselt nagu "Viiskümmend halli varjundit" raamatus. Vahepeal küll mõtlesin, et mida raamatut. Kuid lõpu poole läks asi huvitavaks, et kes siis lõpuks sellest võitjana välja tuleb. Lõppkokkuvõttes jäin valikuga rahule. Arvestades raamatu teist poolt kui asi oli juba huvitavam. Ning see ei olnud tavaline noortekas.






Oled seda raamatut lugenud? Kuidas sulle meeldis?



Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts