Meenutan lapsepõlve // vanaema keeksid


On vist viimane aeg alustada küpsetiste rubriigiga :D. Ma olen nii palju pilte teinud erinevatest kookidest, aga siia need kuidagi pole veel jõudnud. Ning mõtlesin korra nädalas teile ühte küpsetist näidata, sest muidu ma lihtsalt jooksen omadega ummikusse ja ei mäleta, mida näidata tahan.
Teeks siis õige algust. Täna näitan teile keekse, mis meenutavad mulle vanaema juures veedetud aegu koos täditütrega. Need toredad ajad ja imehead keeksid. Küpsetasime neid ka vahel koos. Juba see taigen maistes nii hästi ja pärast ahjusoojad olid veel paremad. Samas eks need ühed kaloripommid on, aga vahel neid endale lubada võib. Valmistada neid samuti üsna lihtne, kuid kahjuks retsept juba meelest läinud (pean vanaema juures käima vist). Tean, et suhkrut ja jahu 400g, aga rohkem ei mäleta :D
Tahtsin ka neid kaunistada ja otsisin kreemi retsepti. No ei ole mina veel head leidnud, sest see kreem näeb nii mannetu välja. Palun jagage häid retsepte, olen üks suur kõrv :)



Silikonist kott? ja sinna otsa käiv prits on ostetud Apelsinist. Tõeline paradiis küpsetajatele.








Käimas on ka sõbrapäeva kingiloos. Kindlasti võta osa, sest võitja saab endale kui ka kaaslasele midagi. Osa saad võtta SIIN.


Milline küpsetis/kook meenutab sulle su lapsepõlve? :)



Teie Klaarika! :)

Comments

Post a Comment

Popular Posts