Tradehouse // Inebrya Ice Cream Dry-T Mask


Oktoobrikuus oli Tardehouses transport tasuta. Mina haarasin kohe võimalusest ja tellisin endale Inebrya Ice Cream Dry-T maski. Olen kuulnud selle kohta kiidusõnu, aga suurt topsikut ei julgenud kohe tellida. Tellitud sai 100ml topsik, mis maksis 3.30€. Kasutust on toode leidnud kord nädalas ja seda jätkub ikka veel. Alguses tundus pudel väike, aga seda jagub pikaks ajaks. Julgen öelda, et sellest kogusest olen praeguseks 10 korda maski teinud ja umbes paar korda saab veel. 
Kuna sai juukseid triibutatud siis vajavad need turgutust ja see mask tundus see  õige olema. Tõesti see teeb oma tööd hästi. Peale pesu on juuksed pehme ja hästi kammitavad. Tavaliselt ei kasuta ka siis juukseõli. Juuksed on kerged ja läikivad. Tootel on ka aimatav banaani lõhn ja värvus. Mina olen rahul ja kindlasti tellin seda veel :)





Kas Sina oled seda maski kasutanud? Kuidas meeldis? 



Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts