Rahva Raamatu Ralli!


Möödunud kolmapäeval algas Rahva Raamatu Ralli. Mina, kes ma olen suur raamatute huviline, leidsin soodukate seast raamatud, mille ostmist olen plaaninud. Seega oli super aeg need endale soetada poole hinnaga. Nii ma vanematega reedel raamatupoodi külastasin. Valisin oma kaks raamatut välja "Just nii, härra seersant!" 8.95€ (17.99€) ja "Paberlinnad" 10.90€ (19.95€). Silma jäi ka "Kaunis sina" 4.90€ (17.00€). Ma plaanisin selle ostu, aga oma kalli hinna tõttu unustasin selle. Nüüd kui seda müüdi 5€'ga ei saanud seda enam poodi jätta. Ning viimasena sattus pihku kokaraamat "Küpsetised. Magusad ja mõnusad" 7.90€ (19.50€). No on tore neid ilusaid pilte vaadata, nagu emmel on kombeks öelda. Kuna oli ka see suhteliselt hea hinnaga, otsustasime ka selle osta. Emme valis ka veel mingi 2€ maksva raamatu ja siis oli aeg kassasse minna. Vastasel juhul oleks sealt veel huvitavaid ja odavaid raamatuid leidnud.
Ralli kestab veel kolmapäevani. Seega kõik soodsaid raamatuid ostma :)








Oled juba Rahva Raamatu Rallit külastanud? Mis raamatud ostsid? Juhul kui pole seda teinud siis kas on plaanis?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Minu saagiks said: "Meie aasta Siberis" "Küpsetised. Magusad ja mõnusad" "Kaunis sina" ja "Prillitoosi terviseraamat" 3 neist lähevad kallitele inimestele jõulukingi pakki ja 1 jääb ka mulle endale :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arvan, et see ralli ongi just hea aeg soetada jõulukinke. Eriti arvesse võttes seda, kuidas jõulud rahakotti õhemaks teevad :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts