OOTD // 02.11


Ma pole Lindexi riietest kunagi väga midagi arvanud. Tavaliselt olen sealt ainult pesu ja ehteid leidnud (tuletab meelde, et tuleb üks postitus valmisteha). Kuid kui kuu alguses tuli Cosmopolitan, leidsin sealt kleidi. Midagi just minu maitsele - kleit põlvedeni ja pikkade varrukatega. Nii me jälle Rakveres käisime. Alguses proovisin S suurust ja oli seljas tõeliselt kottis. Olin juba natuke kurb, sest kleit oli väga ilus. Süda ei andnud rahu ja proovisin ka XS suurust ja see sobis super hästi selga. Rohkem polnudki vaja mõelda, vaid tuli ainult kassasse minna. Olen kleidiga väga rahul. Mõnus materjal, hea pikkus (üha enam meeldivad mulle põlvini kleidid), huvitav lõige ja kihvt muster. Seda oli kahesugust, üks selline nagu minu seljas ja teine musta-valge triibuline. Kleit maksis 29.99€. 






Mantel - New Yorker // Kleit, kõrvarõngad - Lindex // Sall - Reserved // Kott - Gariunai turg // Baleriinad - Italyna King // Prillid - Instrumentarium



Kui tihe Lindexi külastaja Sina oled? Mida sa sealt enim ostad?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. See kleit on nii ilus ja pidulik :)

    Laura
    Pink Frenzy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen ise ka sellega väga rahul, aga Suuur-Suuur Aitäh! :)

      Delete
  2. Ma olen just sellist kleiti otsinudki ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts