Book Wishlist


Ma olen üks suur raamatute armastaja. Ma võiks iga päev ühe uue raamatu osta kui oleks vaid rohke aega ja muidugi raha. Need ei ole üldse odavad, kuid kord kuus ühele teosele investeerida on okei. Või hoopis olla tark ja kasutada soodustusi. Oktoobrikuus ostsin mitu raamatut, mis olid pikalt nimekirjas. Kuid kipub ka nendega nii olema, et üks teos läheb nimekirjast ära ja juba teine tuleb asemele. Praegu on minu soovinimekirjas kuus raamatut, mida endale tahaks. 
Juba meenus, et üks raamat jäi nimekirjast välja.


1. "GREY" E.L. James - Ma ootasin väga, millal see raamat ilmuks ka eesti keeles ja siin see nüüd on. Olen kõik "Viiskümmend halli varjundit" osad läbi lugenud ja seda enam ootan just "GREY" lugemist.
2. "Härra Mercedes" Stephen King - Tegu on taas alles hiljuti ilmunud raamatuga. Antud raamat tundub lihtsalt huvitav ja natuke teistsugune, mida ma tavaliselt loen. Vaheldust on vaja.
3. "Mina enne sind" Jojo Moyes - Tegu on ülimenuka romaani esimese osaga. Armastusega seotud raamatut on üldjuhul mulle meeldinud ja ka see räägib armastusest, õppimisest ja lahtilaskmisest. Romaan peaks mulle sobima.
4. "Deliirium" Lauren Oliver - Üks kursaõde luges seda ja talle väga meeldis ning soovitas. Mulle sellest piisas, et tahta ka ise seda lugeda. Väga vähe on ikka vaja, et üks raamat mind huvitama hakkaks.
5. "Tüdruk Rongis" Paula Hawkins - Järsku oli nii Rahva Raamatu kui Apollo koduleht seda raamatut täis. Kirjas oli selle suur menukus ning kui mitmes riigis seda müüakse. Taaskord piisas sellest, et tekiks teose vastu huvi.
6. "Kui kõik kokku liita" Jojo Moyes - See raamat on "Mina enne sind" teine osa. Mulle ei meeldi kui asi poolikuks jääb. Juhul kui osta esimene osa, tuleb ka teine osa osta. 



Oled mõnda neist lugenud? Millised raamatud on Sinu soovinimekirjas? 



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Miks just ostad, miks mitte raamatukogust laenutada? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul lihtsalt on selline kiiks :)
      Mulle meeldib kui ostan raamatu ja saan selle endale jätta.

      Delete
  2. Muide see "Kui kõik kokku liita" ei ole "Mina enne Sind" raamatuga kuidagi seotud, need on kaks täiesti eraldiseisvat raamatut. Lihtsalt sama autor on. Teine osa on hoopis "After you" http://www.jojomoyes.com/books/after-you/, aga eesti keeles see veel saadaval ei ole.
    Aga jaa, head on nad kõik:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ei teadnudki seda, aga aitäh, et ütlesid :)
      Kirjeldust lugedes tunduvad ja head ja kui sa ka nii ütled siis tahan neid veel rohkem lugeda :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts