OOTD // 28.10


Ma tean, et see pildiseeria sisaldab palju pilte, kus vaatan mujale. Kahjuks need kaadrid, mil vaatan kaamera, lihtsalt ei õnnestunud. Vähemalt saan teile siiski enda outfit'i näidata. 
Kampsun ja jalanõud on minu kapis uusimad. Soetasin need Tallinnas käigul H&M'st. Tegelikult pole kampsun kampsun vaid hoopis kleit. Kuna kleidina oli see väga lühike siis proovisin ümber teha kampsuniks ja ütleks, et tulemus on hea. Taas on tegu värviga, mis pole minu mugavustsoonis. Mul pole ühtegi rohelist riiet kapis. Nüüd on see mu esimene ja peab mainima, et täitsa sobib mulle. Oh need poolsaapad, minu uued lemmikud. Vajasin sügiseks endale mingeid jalavarje ja need nagu ootasid mind poes. Vastasid numbrile ja sobisid super hästi ning need on mugavad. 




Mantel, teksad - New Yorker // Kampsun, poolsaapad - H&M // Prillid - Instrumentarium



Millised on Sinu lemmikud jalavarjud? kontsaga? ilma kontsata?




Teie Klaarika! :)

Comments

Post a Comment

Popular Posts