Otepää Seikluspark

Veetsime sel pühapäeval paar tundi perega seigeldes. Otsustasime minna Otepää seiklusparki. Mina ja õde käisime paar aastat tagasi seal, aga vanemad polnud käinud. Nii oli see neile midagi uut ja põnevat. Läbisime 4 rada + 2 laskumist. Nende radade läbimiseks kulus ~2h ja võttis käed ikka läbi küll. Kuid sellegi poolest jäime kõik sellega rahule. Mõttes on olnud ka teised seiklusrajad. Eks näis, mis tulevik toob. Peale seiklemist käisime söömas. Kuna ma ei taha ühte postitusse palju pilte kuhjata, teen sellest eraldi postituse.









Milliseid seiklusradu oled Sina külastanud? Kuidas rahule jäid?


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Olen umbes 6 aastat tagasi seal käinud. Eriti meeldis see pikk lõpu laskumine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Need pikad laskumised olid ka meie kõigi lemmikud :)

      Delete
  2. Mulle üldiselt sellised asjad meeldivad ja kõrgust ei karda, aga kui sai käidud Lätis asuvas seikluspargis (nime ei mäleta) siis selle ratta peale, mis põhimõtteliselt ainult nööri peal sõidab, mina selga ronida ei suutnud. Judinad käisid seljast läbi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma hiljuti kuulsin ka mingisugusest Läti seikluspargist. Seal pidi olevat nii, et turvalisus polnud kõige olulisem. Seega minna sinna väga ei julgeks minna, eriti see, mida sina kirjeldad.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts