Käisin loodust ja ilma nautimas

Otsustasin tänase ilusa ilma ära kasutada. Nii palju kui veel ilus on. Päike küll paistab, aga kurjad vihmapilved tiirutavad ja ega see vihm tulemata jää. Nii sai vastavad riided selga pandud ja ratta selga hüpatud. Pikka ringi teha ei tahtnud, sest tuulega sõitmine pole mulle siiani meeldima hakanud. Metsa vahel õnneks kannatas ilusti sõita. Mõniaeg tagasi tehti Ao paisjärv korda ja kuna päike ka paistis, tahtsin teile seda näidata. Näeb päris ilus välja. Õnnestus ka luikesi näha, nagu issi ütles, siis iga kevad pidi vähemalt üks paar neid seal olema. Minu 11km ring oli igati tore. Ilus ilm ja ilus loodus. 
Kui sa pole täna end veel liigutanud, siis kindlasti mine ja tee seda ;)







Millal Sina viimati rattaga sõitmas käisid? Kui sõitmas käid, siis pikad Su ringid on?


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Mina olen suur rattasõber, sõidan nii viiel või kuuel päeval nädalas. Kilomeetreid tuleb tavaliselt 20 aga see oleneb täiesti enesetundest. Mõni päev sõidan 25, teisel päeval sõidan 10. Hetkel on ilus ilm (ma ei ela Eestis) ja hirmsasti tahaks sõita aga kuna hambavalu ja sellest tingitud vaevused ei luba, siis ei saa:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oiii, sa oled ikka väga tubli. Loodan suvel ka rohkem rattaga sõita.
      Sulle soovin kiiret paranemist, et saaksid juba varsti ratta selga istuda ja sõitma minna :)

      Delete
  2. Mulle meeldib ka väga rattaga sõita. Ostsin endale see kevad uue ratta ka ja olen väga rahul.
    Sõitmas pole eriti jõudnud käia kuna elan mereääres ja siin päris tugev tuul ja kuna pean lapse ka rattatooli panema, siis sõit olenebki sellest tuulest.
    Ja mulle väga meeldivad sellised postitused kus kirjutad oma igapäeva tegemistest :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii lahe on lugeda, et meil leidub ikka tegusaid inimesi. Loodame ilusatele ja tuulevaiksematele ilmadele, et saaksid rohkem rattaga sõitmas käia ;)
      Suur Aitäh sulle! :) Annan endast parima, et selliseid postitusi tuleks vähemalt kord või kaks kuus.

      Delete
  3. Mina käisin viimati sõitmas teisipäeval Anne kanali ümber, tavaliselt käingi seal, mõnus rada ja kuigi see on täiesti linnas sees, siis ometigi oleks nagu park ümberringi ühel pool :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tubli! :)
      Kanali ümber sõites tekib tõesti tunne nagu oleks pargis :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts