Avon // Supreme Oils // With Nutri 5 Complex

Sain juba üsna tükk aega tagasi need tooted Avonilt. Kahjuks ei saanud neid kohe testima hakata, sest see aasta on mul neid šampoone ja palsameid nii palju tulnud. Nüüd õnneks on asi rahulikum. Proovin praegu viimaseid ja ükski uus toode ei oota. Neist aga peagi.
Täna räägin uutest Avoni toodetest. Võin kohe öelda, et 2 toodet on kohe otsa saamas ja üks on selline, mida vahel harva võib kasutada, aga pigem jätaksin selle välja. Kui keegi soovib võin ära anda, sest minul see seisab.


Šampoon
Esmalt võlus mind toodete lõhn. See on lihtsalt niiiiii hea. Mõnusalt magus ja oeh, no ei leia õigeid sõnu (istun postitust kirjutades, nina šampooni pudelis :D ). Toodet ei kulu tegelikult palju, aga mina ei oska kokku hoida. Vahutab ilusti ja peseb pea puhtaks. Sellega seda krudisevat tunnet pole. Annab juba õrnalt märku, et juuksed saavad piisavalt niisutatud. Kehtivas kataloogis maksab šampoon 2.99€.

Palsam
Lõhnab ka see imeliselt. Ei saa sellest lõhnast kuidagi üle ega ümber. Palsamiga tuleks natuke ettevaatlik olla. Kuna on vedelama poolsem, tahab näppude vahelt ära joosta. Minul kolmveerand tootest, mis peopeale panin, jõudis juustele ja veerand tootest kadust kätevahelt ära. Hoidsin peas seda umbes 2-3 minutit. Juba loputades on tunda juuste pehmust. Juukseid kuivatades olin juba suures vaimustuses. Juuksed olid nii pehmed ja neis oli ka kerge kohevus. Nüüd on jälle 2 toodet, mis muudavad mu juuksed pehmeks. Panin tähele, et saan nendega nii 2 nädalat pead pesta ja siis pean tooteid vahetama. Ajaga muutusid juustele natuke raskeks. Sellegi poolest, olen šampooni ja palsamiga väga rahul. Kunagi on need tooted taas minu vannitoas. Kehtivas kataloogis maksab palsam 2.99€.

Eliksiirsprei
Seda olen ma kõige vähem kasutanud. See annab juustele pehmust ja sära. Kuna mul on üks väga loll komme, juukseid näppida. Siis seda spreid kasutades olid mu juuksed juba õhtul natuke rasvased (juhul kui juukseid pesin hommikul) ja see pole eriti meelt mööda. Andsin sellele tootele nii mitugi korda uue võimaluse, aga kahjuks siiski pean sellele "ei" ütlema. Üks suur pluss sellel siiski on. Kui kandsin seda enne föönitamist juustele siis lõhna oli tunda veel mitu tundi hiljem. Kehtivas kataloogis on eliksiirsprei hind 3.99€.


Millised tooted muudavad Sinu juuksed pehmeks ja säravaks?


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Väike märkus küljeribal oled pildil küll vanuse ära uuendanud, aga ennast kirjeldavas tekstis mitte ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts