Amway // Artistry // Intensive skincare

Amway pakis oli ka seerum, mida ma suure huviga hakkasin proovima. Ma pole kunagi kasutanud seerumeid ja oligi kohe hea näha, kuidas need minu nahale sobivad. Toode on väga ilusas pakendis. Kork on eriti cool ja need värvid mõjuvad nii ilusti. Eriti meeldib, et toode tuleb välja pumba kaudu ja saab täpselt nii palju pumbata kui vaja. Seda ei tule liiga palju ja midagi ei lähe kaduma. Minu näole piisab kahest ja poolest pumbatäiest.
Kui esimest korda seda kasutasin, sattusin kohe vaimustusse ja hakkasin juba mõtlema, kas pean tõesti nii kalli toote ostma. See tegi näonaha nii pehmeks ja ühtlaseks. Seerum lubab poore ahendada, aga mina seda ei näinud ja ega ma ei lootnud ka. Mida aeg edasi, seda rohkem tundsin, et mul pole seda toodet nii väga vaja. Tunnen, kuidas nägu vajab ikka natuke rohkem niisutust. Seerum pole mu näole piisav. Üks asi oli selle juures küll super. Hommikul kasutada seerumit enne meiki, toimib see kui meigi aluskreem. Jumestuskreem jäi hästi ühtlaselt. Kui õhtul meigi maha võtsin, nägin kuidas jumestkreem näolt ka ära tuli. Varem see imbus kas näonahka või haitus lihtsalt ära.
Näoseerum maksab 56€ ja mina ei raatsiks nii kallist toodet eales osta. Hakkan kohe ka uut näokreemi katsetama ja eks ole näha, kas pean enda vana hea Garnieri näokreemi juurde naasma :)



Millist näokreemi/seerumit Sina kasutad?


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Olen Artistry kohta siiani ainult kiidusõnu kuulnud - kuid hinnad on küll natuke liiga krõbedad!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2 eelnevat toodet, mida testisin, olid tõesti head. Kahju jaa, et nii krõbeda hinnaga on tooted.

      Delete
  2. Artistry kaubad praegu LADU poes üliodavad. Sain tooniva päevakreemi vaid 2 euroga :)
    Leiab selle koha siit: https://www.facebook.com/kaldaladu?fref=ts

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts