Maikelluke // Küünenahapalsam

Ma nüüd täpselt ei teagi, kas Maikelluke enam tegutseb, aga tahtmine oli suur, rääkida teile ühest tootest. Loodan, et saan ka tänu sellele postitusele enda lugejatelt abi. 
Ma olen alati olnud kimpus narmendavate küünenahkadega. Ainus asi, mis siiani sellest mind priiks teeb on geelküünte panek. Aga ma tean, et pikka perioodi ma nendega olla ei suuda. Nii tuleb leida erinevaid küünehooldustooteid, et küüned  näeksid head välja. Sain ammu aega tagasi Maikellukeselt just küüntenahkadele mõeldud toote. Siiani on see olnud üks parimaid tooteid, mida kasutanud olen. Teeb peaaegu, et imesid. Kannan seda õhtul küüntenahkadele ja hommikul on juba paranemise märke näha. Kasutan nii kaua kuni küüneümbrused näevad ilusad välja. Nii saab mõni aeg rahulikult olla. 
Nüüd pole seda toodet tükk aega kasutanud ja küünte seis on ikka üsna nigel. Ma ei tea, mis ma siis tegema hakkan kui see palsam otsas on. Loodan selleks ajaks mingi uue ja tõhusa toote leida :)






Siit ka väike abipalve, kuidas hoiad Sina enda küüneümbrusi korras? Milliseid tooteid selleks kasutad?


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Mulle meeldib väga see: http://www.looduseparl.ee/et/a/kuunehoolduspalsam

    Kirjutasin sellest ka kunagi ammu veidi ja siiamaani kasutan :) http://cairzu.blogspot.com/2014/01/looduse-parl.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mina armastan ka vägaaa Looduse Pärli küünehoolduspalsamit!!! :)

      Delete
    2. Siis tuleb seda proovida. :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts