Avon // Nutra Effects niisutav päevakreem SPF 15

Täna tutvustan teile Avoni uut näokreemi. Sain selle juba ammu Avonilt proovimiseks. Olen seda nüüd pea kuu aega kasutanud ja leian, et on aeg sellest rääkida. Kuna tegu on kataloogis uue kreemiga siis mingeid ootusi polnud. Toode on ilusas karbis ja veel ilusamas potsikus. Keeratav kork, see on hea kuna siis ei ole ohtu, et kreem transportimisel peaks kotti laiali minema. Purki avades võivad loodusesõbrad ehmuda, sest lõhn on sellel üsna tugev. Kui aga kreem näonahka sisse määritud, kaob lõhn ära. Mind see lõhn õnneks ei häiri. Näokreem on valget värvi ja mõnusalt siidine. Imendub kiirelt nahka. 


Arvestades minu näonaha tüüpi siis see kreem pole ideaalseim. Talvel on see ilmselt tõeline abimees, aga suvel mitte. Kuna lähenevad soojad ilmad siis ikka kipub nägu läikima minema. Antud kreem on mõeldud kõikidele näotüüpidele ja kahjuks minu näo jätab see natuke läikima. Nii palju olen õppinud, et kui teatud kogus seda näole kanda on läikime minimaalne. Õhtuti meeldib mulle näole natuke rohkem seda kanda. Nii saab nägu rohkelt niisutatud. 


Õnneks on Avon kõikidele nahatüüpidele mõelnud ja nii on neil näokreem ka kombineeritud nahale. Tellisin selle endale ära ja hakkan proovima. Umbes kuu pärast on siis arvustust oodata. 


Toode on 15ml suuruses purgis ja seda peaks jätkuma mitmeks kuuks. Minul on seda peale kuu aega kasutamist kulunud korgitäie jagu. Kehtivas kataloogis maksab see 6.46€.  




Millist näokreemi Sina kasutad?



Teie Klaarika! :)


Comments

  1. Ise kasutan Puhta Looduse niisutavat kreemi (kibuvitsaga) ja olen väga rahul. Olen mõelnud, ka tellida mõnda näokreemi Avonist, sest hinnad on head, kuid kardan, et need ei sobi minu nahaga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Õnneks on hea see, et kui ei sobi siis pole väga kahju, sest hinnad on head :) Ma teisi näokreeme pole kasutanud, aga need uued mulle küll meeldivad :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts