Signal // Hambapasta

Mul oli esmakordne võimalus proovida koostööna hambapastasi. Miski, mis teeb mu hambad valgeks olen kohe käpp proovima. Oli hea meel kui tuli teade, et pakk saabunud ja seal sees olid 2 hambapastat. Minu jaoks täiesti uued ja huvitavad. Nii ma kohe neid proovima hakkasin ja arvustus on nüüd teie ees.


Signal White NOW Triple Power Gold
Proovisin seda hambapastat esimesena, sest kes ei ihkaks endale valget naeratust. Kasutasin seda 2 nädalat.  Juba peale esimest korda võis öelda, et see on sama vääriline nagu Colgate oma. Peale igat pesu on näha, kuidas hambad valgemaks lähevad. Nagu ikka on ka sellega sama asi, et valgemaks läheb kõige pealt hammaste keskelt ja liigub nii väljapoole. Õnneks seda on näha ainult siis, kui peegli ees usinalt enda hambaid uurida. See pasta on natuke ka erilisem.  Tuubist välja tuleb hallikat värvi, mille keskel on tumetume sinine ja veidi sädelev pasta. Pestes muutub see, aga väga ilusaks siniseks. Peale pesu on hambad väga ilusti puhtad ja säravad. Ka see vajab järjekindlat kasutamist ja seetõttu vedasin seda endaga kaasas, aga see tasub ennast ära. Valge naeratus on garanteeritud :)





Signal White NOW
Üks hambapasta proovitud, järg teise käes. Tegu on esmapilgul täiesti tavalise pastaga. Pesi ilusti hambad puhtaks. Hambaid see alguses märkimisväärselt valgemaks ei teinud. Kuna see mingeid ulme tulemusi ei lubanud siis ma ei oodanudki, et see mu hambad valgeks teeb. Peale nädalast hambapesu, aga oli märgata, et see siiski natuke valgendab. Võtab lihtsalt aega ja vajab järjepidevust. Nagu ka eelmine pasta on ka see mitmevärviline ja pestes muutub siniseks, aga mitte nii siniseks. Täidab hambapastale omased funktisoonid ära. 





Kokkuvõtvalt võiks öelda, et Signal hambapastad on väga head. Teevad hambad valgeks ja suu värskeks. Mina olen rahul. Kahjuks aga ma nende pastade hindasid ei tea, sest pole poes sellepilguga ringi käinud. 


Milline kokkupuude on Sinul Signal hambapastadega? Oled proovinud? Kuidas rahule jäid?


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Võiksid lisada ikka enne-pärast pilte ka, oleks kohe palju põnevam :) ja ps, colgate hambapastad ei ole üldse head (tegelikkuses). Seega nendega pole mõtet võrrelda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juhul kui saan veel hambapastasi proovida siis üritan ikka enne-pärast pilte teha :) Ega ükski valgendav hambapasta pole eriti hea :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts