Valge Šokolaadi ja Laimiga Toorjuustukook

Kui nii edasi siis saab avada uue rubriigi ehk küpsetiste esmaspäev. Kuna kodus on parem ahi kui mul linnas siis eelistan maal küpsetada. Olen vist endas jälle selle küpsetamis pisiku leidnud, mis mul põhikoolis oli. Aga nii hea on midagi valmis teha ja kuulda teistelt, et valmistasin midagi maitsvat. See kook tuli super hästi välja, isegi oodatust parem. Varem pole olnud suur toorjuustukookide sõber, aga vot see on see kook, mida võiks ikka ja jälle süüa. Piisavalt hapu ja piisavalt magus, just see õige. 
Ma olen ka selline, et kui näen kellelgi isuäratava koogi pilti siis tahan ise ka selle järgi proovida. Nii oli ka selle koogiga. Üks klassiõde pani instagrami pildi ja ma teadsin, et just naistepäevaks see kook valmib. Nii oligi, laupäeval kook valmis teha ja pühapäeval sai seda nautida. See valmis ime lihtsalt, ei mingit raketiteadust. Retsept pärineb SIIT.





Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Hea, et ma just kõhu täis sõin. :D Kook tundub tõesti väga väga isuäratav! :)

    http://lauratartus.eu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siis sul tõesti vedas :P
      Maitses ka hästi, proovi ka, väga lihtne valmistada ;)

      Delete
    2. Ema sünnipäeval proovin ehk ära, siis on põhjust kooki teha. ;) Aga retsepti järgi tõesti lihtne ja pole vaja mingeid ime komponente nagu vahel osades retseptides on, kõik täiesti tavalised asjad ja lihtsalt kättesaadavad. :)

      Delete
    3. Kindlasti tee :)
      Jaaa, mulle meeldib ka lihtsamaid retsepte teha, ei viitsi hullult pead murda, kuidas midagi teha :D

      Delete
  2. See on täiega hea kook ja sinu oma näeb kohe eriti ahvatlev välja.
    Ise tegin ka seda eelmine kevad, aga kuna külmkapis ruumis polnud, viisin õue ja täitsa ära ei tahenenudki :( Maitse oli küll taevalik.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts