AVON // Instant Repair 7

Ma ei oska kuskilt alustada. Seda võin aga kohe öelda, et tegu on siiani mu lemmikute juuksetoodetega Avoni kataloogist. Pole peale värvipesu enda juukseid endiseks saanud ja hindan väga kui mingid tooted annavad mu juustele sära ja pehmust. 



Šampoon kahjustatud juustele
Sisaldab Keratine Power tehnoloogiat keratiini, avokaadoõli ja E-vitamiiniga. Puhastab õrnalt, takistab katkemist ja taastab hetkega, andes juustele märkimisväärselt tugevama ilme ja tunde.

Šampoone on alati raske eraldi hinnata, sest lõpp tulemuse annab siiski palsam. Olen tähele pannud, et Avoni juuksetooted lõhnavad kõik sarnaselt. Pole ka need 2 erandit ja mulle see lõhn isegi meeldib. Šampooni konsistent on just see õige, et ei jookse kätevahelt ära ja jõuab ilusti juusteni. Vahutab korralikult ja peseb juuksed ilusti puhtaks. Juba siis on tunda, et juuksed on pehmed. 
Kehtivas kataloogis on 250ml pudeli hinnaks 2.99€.



Palsam kahjustatud juustele
Sisaldab Keratine Power tehnoloogiat keratiini, avokaadoõli ja E-vitamiiniga. Annab juustele intensiivse ja kauakestva sileduse. Pehmendab kuivi ja kahjustatud juukseid ning kaitseb märgi juukseid kammimise ajal.

Palsam on see, mis tegi sellest sarjast mu lemmiku. Muudab juuksed nii pehmeks ja säravaks. Ka see on paraja paksusega, et ei jooksest käte vahelt ära. Hoian seda umbes 1-3 minutit peas ja pesen välja. Juba siis on tunda kui pehmed juuksed on. Kui aga juuksed ära kuivatada siis on tunne, nagu oleks juustele maski teinud, nii siidised ja ilusad. Soovitan, kellel on mure kuivade ja kahjustatud juustega.
Ka selle pudeli hind on 2.99€.




Mis tooted teevad Sinu juustele pai?


Teie Klaarika :)

Comments

Popular Posts