Ebay // Maxima // Grossi Toidukaubad

Pole juba ammu teile enda uusi asju näidanud. Nüüdseks on neid juba veel kogunenud, aga need juba järgmises postituses (muidugi kui te huvitatud olete). Täna näitan teile uustulnukaid. 

Esimeseks on papist kõrred. Kasutan neid üsna sageli ja juba mõtlen, et tuleb neid juurde tellida. Tellisin nelja värvi ja kokku läks ~5€. 25 kõrt maksis nii 1.50€ ja natuke peale. Minu omad on üheks kasutus korraks. Smuutis muutuvad pehmeks ja nii ma neid alles ei hoia vaid lähevad prügikasti. Sellise hinna eest ma midagi rohkemalt neilt ei ootakski. Mina olen neist vaimustuses :P


Pikalt otsisin endale teekannu. Linnas olid enamus +25€ . Leidsin juba ideaalse, aga maksis nii paganama palju (olin juba valmis isegi seda ostma). Õnneks olin ma õigel ajal õiges kohas. Maal käisin Grossi poes ja oi just seal mind see õige teekann ootas. Maksis vaid 10€ ja nii see minu omaks sai. Üldjuhul mulle see pood ei meeldi, aga vahel võib seal häid asju olla :)



Tunnen kuidas kööginõud aina enam mu nõrkuseks muutuvad. Kui nägin neid kausse Pille-Riinu blogis siis juba järgmine päev seadsin ma sammud Maxima. Alguses ostsin endale ümarad kausid. Miski jäi piinama ja tõin ka kandilised endaga koju. Snäkkide jaoks täpselt õiged kausid ja nii pole ohtu, et midagi liiga palju sööks. Üks kauss maksis alla 1€.



Millele ei suuda Sina vastu panna? 



Teie Klaarika! :)

Comments

Post a Comment

Popular Posts