Raamatud, mida sooviksin omada

Kui tavaliselt on tehtud meigitoodete soovinimekirju siis täna ma tahaks teile hoopis näidata midagi muud. Olen juba maininud, et mida aeg edasi, seda rohkem ma end raamatupoest leian. Seega valmis minu tänane soovide nimekiri hoopis raamatute kohta. Neid ei ole palju, täpsemini, neid on 3. Nagu teada siis raamatud pole sugugi odavad ja nende ostmiseks tuleks natuke raha säästa. Nende kolme raamatu hinna vahemik on 15€-20€. 2 raamatut on noorsookirjandusest ja just sellised raamatud on mind alati huvitanud. Kolmas raamat on hoopis teisest puust. Kuna on plaan hakkan taas regulaarselt trennis käima ja ei ole välistatud ka jõusaal siis on see raamat ilmselt hea abimees. Eriti tore on muidugi see, et raamat on minu endise põhikooli kehalise kasvatuse õpetaja koostatud. Ootan juba suure huviga, et need raamatud minu raamaturiiulile jõuaksid.





Millised raamatuid loed Sina kõige enam?



Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts