Majake metsas

See oli vist issi sünnipäeval kui õde küsis, mida ma lõpetamiseks tahan, et ta kingib selle mulle. Mina nii naljaga öeldes, et maja. Issi muidugi, tahad, ma kingin sulle maja, mul ju on. Umbes 25km Rakkest eemal, metsa ääres on tal tõesti maja. Kuna maja teema kerkis ülesse, käisime seda pühapäeval vaatamas. Olen seal kunagi ammu käinud, aga siis sees ei käinud. Nüüd aga oli võimalus ka tube näha ja tglt on maja üpris suur. Lausa nii suur, et oleks võimalik teha ka teine korrus.  Emmel ja minul hakkas kohe mõte tööle, kuidas maja korda teha. Ma pole linna inimene ja mulle väga meeldiks kui mul oleks kodu kuskil vaikses kohas ja see maja on just täpselt see õige. Muidugi maja vajab ikka vägaväga palju tegemist, aega ja raha, aga ega kõik ei käigi üleöö. Loodan väga, et lähitulevikus selle korda tegemise päevakorda võtame ja sellest asja saab, sest olen alati tahtnud majas elada :)




Kuna seal pole ammu keegi käinud ja midagi teinud siis maa-ala on igast jama täis. Tahab vaikselt võssa hakata kasvama. Maatükk on üpris suur. Maa-alal on elumaja, üks pikk ja suur kuur, laut ja mis kõik veel ja  seal on isegi üks armas ja väike suitsusaun (pildil). Nagu teada on meil siin erinevad tormid olnud ja nii on ka see väike majake kahjustada saanud, aga õnneks mitte hullusti. 



Kas Sulle meeldiks maja metsa sees, kuhu saaks vahel argimurede eest põgeneda? 



Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts