Garnier // Fresh Essentials

Garnieri näohooldustooted on mulle alati meeldinud ja pole neis pidanud pettuma. Olen kasutanud näopesuvahendeid, toonikuid, näokreeme ja meigi eemaldamiseks erinevaid tooteid. Täna tahangi teile ühest suurest lemmikust rääkida, millest on saanud minu igaõhtune rutiin.

Puhastuspiim Fresh Essentsials
Eemaldab isegi veekindla meigi. Kas see sobib sulle? Jah, kui sul on normaalne ja kombineeritud nahk ja sa otsid tõhusat puhastuspiima, mis ei jäta nahale rasvast kihti. Puhastuspiim eemaldab kiirelt ja efektiivselt nii tavalise meigi kui ka veekindla meigi. Kuidas see toimib? Detoksifitseeriva viinamarjaekstraktiga rikastatud puhastuspiim eemaldab ebapuhtused ning jätab naha puhtaks ja värskeks. Ei jäta rasvast kihti

Olen pea iga sõnaga nõus, mis pakendil kirjas. Kahjuks ühte asja täpselt ei oska öelda. See kas toode jääb või ei jää rasvasena nahale, sest alati peale meigi mahavõtmist pesen näo kohe puhtaks. Kuid teised lubatud asjad toimivad ilusti. See saab ka kõige jonnakama ripsmetuššiga hakkama, vajab natuke rohkem aega, aga silmad saavad puhtaks. Ei ärrita silmi, on meeldiva lõhnaga ja hästi käsitsetav. Olen seda kasutanud mitu pudelit ja ilmselt ostan veel, sest veebaasil tooted mulle ei sobi. Ei saa meigi mahavõtmisega hakkama. Kuna see toode on aga üsna paksu koostisega (sellest ka nimi puhastuspiim) võtab see kõik meigi maha ja jätab näole värske tunde ja lõhnab ka väga värskelt. Suur-Suur lemmik :)
Mina julgen seda soovitada ja hind on sellel väga taskukohane. Jääb alla 5€ 


Millist meigieemaldajat kasutad Sina?


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Kuni selle aastani võtsin meiki maha veega, kuid ühiselamus ei tundunud see eriti hea lahendus. Nüüd kasutan Garnieri mitsellaarvett ning olen väga rahul. Ehk kui see otsa saab proovin ka seda puhastuspiima. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts