Seppälä // Avon

Mulle on alati pidžaamad silma jäänud, aga ostma ma pole neid tormanud. Kui, aga nägin Genefic blogis tema jõulusoovide nimekirjas Seppälä pükse ja särki, teadsin, et need minu koju jõuavad. Mõni päev mõtlemist ja seadsin sammud Tasku Seppälä. Soetasin endale särgi (9.95€), püksid (9.95€), polnud mul ka neid õigeid ja armsaid susse, ja nii tulid sussid ka minuga koju (~20€)
Paar päeva hiljem saatis Avon mulle paki, kus sees oli kapuutsiga fliis/pleed. Nad oleks kui ette näinud, et just see on täiuslikkusest puudu. Nüüd on mul pimedateks õhtuteks olemas super mõnus komplekt. Samuti olen ma vaimustuses Seppälä magamisriiete valikust ning tean juba ette, et järgmisel aastal kavatsen jälle uue pidžaama osta. Siis on just see õige aeg vanad uute vastu vahetada.
Nüüd on õige aeg tuduriiete sisse pugeda, teed teha ja ajakirja lugema hakata :)







Suur Aitäh Avonile, kes mulle selle pehme ja sooja pleedi saatis!


Kui suur sõber Sina pidžaamaga oled?


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Kust kohast need armsad tuled endale soetanud oled?:)

    ReplyDelete
  2. selle pleedi ostsin ise ka ja see on saanud nii mulle kui mini-me'le täiesti asendamatuks asjaks, mille sisse end õhtul mähkida ja mõnuleda :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts